open mommy

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Φθινόπωρο. Τα μαλλιά μου τί φταίνε και πέφτουν κι αυτά? Ένα γράμμα στην μητέρα φύση.

Αγαπητή συνάδερφε μητέρα φύση.

   Μην παρεξηγηθείς σε καμία περίπτωση δεν εξισώνομαι η δόλια μάνα 2 παιδιών με εσένα μητέρα του κόσμου και δημιουργέ της ζωής αλλά...!!!
    Κι όπως λένε και ποιητικά "ήρθε ο Χειμώνας και χιονίζει και στην καρδιά μου" Με συγχωρείς μαμά φύση επειδή εσύ αποφασίζεις να ξεγυμνώσεις τα παιδάκια σου και να ρίξεις όλα τα φύλλα πρέπει να πέσουν και τα δικά μας?  Τί φταίω η καημένη να κουρουπιαστώ επειδή αλλάζεις φόρεμα μανούλα? Εσύ δεν έχεις καλή μου και άντρα να βλέπει το γουναρικό γύρω γύρω στα πατώματα ,ούτε τις τριχόμπαλες στους κάδους. Άσε ντε και την ώρα του χτενίσματος μετά το μπάνιο."Αγάπη αργείς εκει μέσα;" Ρωτάει o καλός μου, "Όχι ματάκια μου τώρα βγαίνω" λέω εγώ καθώς χτενίζομαι κοιτάζοντας την βούρτσα και αδειάζοντας τις τρίχες." Άλλη μία φορά και θα σταματήσει να βγάζει"σκέφτομαι......μπαααα θά το ήθελα πολύ και όσο χτενίζομαι τόοσο ανεβαίνουν οι παλμοί οτι θα μου μείνει η περούκα στο χέρι και σταματάω γιατί δεν αντέχει άλλο το στομάχι μου.
    Τελικά βγαίνω απο το μπάνιο με ένα χαμόγελο αμήχανης ευγένιας. Ο καλός μου με κοιτάει όλος απορία με ύφος "Τί πονηρό μπορεί να έκανες εκει μέσα;"

    Και για να μην με αρχίσεις στις συμβουλές: Τρώω μαμάκα και σολωμό και πράσινα λαχανικά πλούσια σε Ω3 λιπαρά για να έχουν λάμψη τα μαλλάκια μου, επίσης βάζω συχνά πυκνά λιναρόσπορο στην σαλατούλα και το γιαουρτάκι μου που έχει και αυτός Ω3. Επίσης να σε ενημερώσω πως λατρεύω το γιαούρτι όπως προανέφερα και γνωρίζω πως είναι πλούσιο σε πρωτεϊνη,όπως η κερατίνη που έχουν τα μαλλάκια μου και βιταμίνη Β5. Για να μην πεις να σε ενημερώσω μανούλα πως τρώω επίσης πολύ σπανάκι ,γλυκοπατάτα και φυλλώδη λαχανικούλια (τουτέστιν πράσινα βεβαίως βεβαίως) που περιέχουν βιταμίνη A, σίδηρο, φυλλικό οξύ, βήτα καροτίνη και βιταμίνη C που κρατούν τα μαλλιά ενυδατωμένα και εμποδίζουν το σπάσιμό τους . Και μην μου πεις για οστρακοειδή...έλα μανούλα ΔΕΝ τα τρώωω!! Το ξέρω οτι έχουν ψευδάργυρο αλλά εντάξει τρώω τόοοοσα άλλα!!!!

   Εν ολίγης μητέρα Φύση ,ωωω υπέρλαμπρη γυναίκα πρότυπο, έλεος κάθε Φθινόπωρο με τα μαλλιά μας! Μου το ανταποδίδεις σε νέες φύτρες καλή μου αλλά άσε και λίγο μαλλί παραπάνω...όλοι οι γάμοι και οι βαφτίσεις Σεπτέμβρη γίνονται. Να βαφόμαστε ,να ντυνόμαστε υπέρλαμπρες και να ψάχνουμε τρόπο να γεμίσουμε τα κενά; Άσε τα γενέθλια των Παρθένων και των Ζυγών! Κάθε εβδομάδα και πάρτυ!!Είναι βλέπεις ζώδια της παρέας!!!και όχι οτι δεν χαίρομαι να παρεβρίσκομαι η γυναίκα να παρτάρω αλλά να μην είμαι και λίγο κομψευάμενη;

   Αυτά είχα να σου πω και με όλο τον σεβασμό σκέψου αν θα μπορούσες να αλλάξεις την πτώση σε Χειμώνα που τουλάχιστον έχω ποικιλία σε σκούφους!

Με απέραντη Αγάπη,θαυμασμό και σεβασμό,

Η κόρη σου Ηλιάννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου