open mommy

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Καλημέρα σε όλους!!

     Ήρθα και εγώ! Θα μου πεις "Κι εσύ??? " Ε ναι λοιπόν κι εγώ!! Γιατί όχι? Μετά απο προτροπή αγαπημένων προσώπων το πήρα πια απόφαση και το ξεκίνησα. Ελπίζω μέσα απο τις δικές μου εμπειρίες να βοηθηθούν όσοι και όσες θα έχουν την διάθεση να το διαβάζουν αλλά επίσης και εγώ να γίνομαι κάθε μέρα και καλύτερη.
     Ο σκοπός αυτού του Blog είναι να μοιραστώ καποιες σκέψεις μου και εμπειρίες καθημερινές. Πράγματα που ακούω και μου αρέσουν ή όχι. Δεν θα είναι όμως μόνο για την μητρότητα αλλά και για την γυναίκα γενικά. Όσοι με ξέρετε γνωρίζετε οτι είμαι πολυδιάστατη προσωπικότητα και με μεγάλο ανδιαφέρον στην ψυχολογία αλλά και την ομορφιά. Για αυτό και ο ιστότοπος ονομάζεται open mommy.. Είμαι μία μαμά που θα σας ανοίγομαι χωρίς επιφυλλάξεις και είμαι ανοιχτή να ακούσω τα πάντα απο εσάς και για εσάς!!!
 Καλή ανάγνωση ,καλή διασκέδαση . :-) 

Με πολύ Αγάπη και όμορφες θετικές σκέψεις πάντα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου