open mommy

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Καλημέρα σε όλους!

Κυριακή σήμερα..τελείωσε και αυτή η εβδομάδα με λίγο μελαγχολικό καιρό. Όσο για μένα μάλλον με ένα αίσθημα ικανοποίησης και αγάπης!
   Εχθές ήταν μια πολύ γεμάτη και όμορφη μέρα. Σηκωθήκαμε το πρωί όλοι μαζί. Ο μπαμπάς μας έφυγε για την δουλειά και εγώ και ο μικρός αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε για το πάρτυ της αγαπημένης μας φίλης απο το σχολείο. Απο τις λίγες φορές που έκατσε να τον ντύσω ,βλέπεις θα πηγαίναμε στο πάρτυ της αγαπημένης μας φίλης. Πόσο χαριστωμένο μου φαίνεται που απο τόσο μικρή ηλικία ξεχωρίζουν τους ανθρώπους που θέλουν και τους "τιμούν" με τον δικό τους όμορφο και αθώο τρόπο. :-)
   Περάσανε τέλεια στο πάρτυ τα κουτσουνάκια!! Ένας υπέροχος χώρος υπόγειος ,αμιγώς καλλιτεχνικός αφού η μανούλα της μικρής είναι συντηρήτρια έργων τέχνης .Τον καμάρωνα να τρέχει πέρα δώθε και εγώ με την κοιλιά μου να κάθομαι όπου μπορώ. Ευτυχώς που ήταν εκεί και η δασκάλα τους γιατί εγώ στην κατάσταση που είμαι μου είναι αρκετά δύσκολο να τον κυνηγάω αν χρειαστεί. Χάρηκα που είδα και τους γονείς των άλλων παιδιών απο το σχολείο και είπαμε και κάποια πράγματα.
  Το μεσημεράκι αποκαμωμένα τα παιδάκια ετοιμαστήκαμ να φύγουμε. Ήρθε η κουμπάρα μου ευτυχώς και μας πήρε απο το πάρτυ για να μας γυρίσει πίσω στο σπίτι και απο εκεί φύγαμε μαζί να πάμε στο σπίτι μίας άλλης φίλης μας στο Μαρούσι. Τελικά είναι ωραίο να σε περιποιούντε. Λόγω της εγκυμοσύνης είναι πολλά πράγματα που δεν μπορώ να κάνω!!! Ευτυχώς που έχω κοντά μου ανθρώπους και με βοηθούν!! Βέβαια μου πήρε πολύ καιρό να μάθω να δέχομαι και να ζητάω βοήθεια ,εκτός απο χρόνο μου πήρε και πολύ πρήξιμο (Σε λατρεύω κουμπαράκι!! ). Τελικά είναι όμως ωραίο!!!
Την φίλη μου στο Μαρούσι είχα πολύ καιρό να την δω..για διάφορους λόγους ,κυρίως λόγω έλειψης χρόνου και διάθεσης ,μεγάλο πράγμα το 24ωρο όπως έχει πει και μια θεία μου. Περνάει το ρημάδι και δεν το πέρνεις χαμπάρι και μετά το άλλο 24ωρο και το άλλο και το άλλο ,ώσπου έχουν περάσει κάτι μήνες και λές..πως???? Καλύτερα είναι τελικά να κάνεις κάτι οταν μπορείς τώρα και να μην το αφήνεις για αργότερα.
   Εν ολίγης περάσαμε πολύ ωραία ,μου είχε λήψει πολύ και εκείνη και να βρισκόμαστε όλες μαζί..παρ'όλο που δεν είμασταν όλες μαζί :-(  . Το κακό ήταν οτι δεν είχα ατελείωτο χρόνο όπως θα ήθελα γιατί περίμενα κόσμο στο σπίτι. Όπότε φύγαμε και γυρίσαμε σπίτι. Με άφησε η κουμπάρα μου και έφυγε. Ετοίμασα το φαγητό ,φάγαμε όλοι μαζί και μετά έβαλα τον μικρό για ύπνο.
    Γιατί η μέρα μου ήταν όμορφη? Μάλλον η μέρα μου χωρίστηκε στα 3 . Αφιέρωσα το πρωινό μεχρι και το μεσημέρι στο παιδί μου , αφιέρωσα το μεσημέρι και το απόγευμά μου σε εμένα και τις φίλες μου και το βράδυ στο σπίτι μου . Νομίζω οτι ήταν μια όμορφα ισσοροπημένη ημέρα.
Για να είμαι απολύτως ειλικρινής θα ήθελα λίγο παραπάνω χρόνο με τις φίλες μου αλλά...δεν μπορώ να τα έχω όλα η μάνα εε??? χαχαχαχαχα.
   Σας εύχομαι μια όμορφη και χαλαρή Κυριακή γεμάτη όμορφες και χαρούμενες στιγμες με την οικογένειά σας!!!! Τί θα πει όμως οικογένεια? Θα σας γράψω την άποψή μου αύριο μιας και είχα αυτήν την κουβέντα με μία αγαπημένη μου φίλη εχθές!!! <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου