open mommy

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ



Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

Τελικά τί εννοούμε όταν λέμε οικογένεια; Μήπως αυτό αλλάζει απο άνθρωπο σε άνθρωπο ή αναλόγως την συζήτηση; Η ετοιμολογία της λέξης είναι  απο τις λέξεις οίκος και γένεσθαι/γίγνομαι . Το χρησιμοποιούμε για ανθρώπους που τους συνδέει στενός δεσμός αίματος όπως γονείς ,παιδιά ,αδέρφια ή ακόμα και για οντότητες που ανήκουν σε μία ομάδα όπως ζώα φυτά ή και ακόμα ανθρωποι με ίδιες ιδιότητες και ιδιαιτερότητες. Οπότε μάλλον για τον καθένα ίσως να είναι κάτι διαφορετικό. Βέβαια ο καθένας μας στο οικείο του περιβάλλον έχει ακούσει την κλισέ έκφραση «εσύ πότε θα παντρευτείς να κάνεις οικογένεια;» Ε..λοιπόν ο λόγος που γράφω αυτό το άρθρο είναι ακριβώς αυτός!!!!
Το γνωρίζετε μέχρι τώρα ότι είμαι παντρεμένη ,έχω ένα παιδί και περιμένω και δεύτερο. Έχω κάνει την δική μου οικογένεια λοιπόν..πρόσεξε..την δική μου είπα οικογένεια ,γιατί μέχρι και πριν περίπου 10 χρόνια ένιωθα ότι άνηκα στην οικογένεια που αποτελείτω απο τον πατέρα μου την μητέρα μου ,την αδερφή μου και την γιαγιά μου. Γιατί 10 χρόνια???  Όχι δεν παντρεύτηκα πριν 10 χρόνια! Πριν 10 χρόνια όμως ένιωσα για πρώτη φορά μετά απο 5 χρόνια δεσμού οτι ο σημερινός σύζυγός μου έγινε τότε ο σύντροφος της ζωής μου! Τον επέλεξα και με επέλεξε ,ζήσαμε μαζί και γίναμε μία ομάδα. Μοιραζόμαστε ιδέες ,απόψεις ,εμπιστοσύνη ,αγάπη και σεβασμό ο ένας για τον άλλον.Γίναμε όπως λεει και το λεξικό όντα που ανήκουμε σε μία ομάδα που μοιράζεται ίδιες ιδιότητες και ιδιαιτερότητες!!! Γίναμε οικογένεια. 7 ½ χρόνια πριν αποκτήσαμε το πρώτο μας παιδί το οποίο μας βρήκε σε μία παραλία της Αττικής ,η σκυλίτσα μας η Κάρα. Έγινε και εκείνη μέλος αυτής της οικογένειας...και αφού πιστοποιήσαμε οτι είμαστε όντως μία δυνατή οικογένεια οι δυό μας αποφασίσαμε να μεγαλώσουμε την ομάδα και να αποκτήσουμε και άλλο ένα βιολογικό αυτήν την φορά παιδί. Δεν ερχόταν όμως...και συζητήσαμε οτι είμαστε πανευτυχείς και χωρίς το βιολογικό παιδί.  Έπειτα απο κάποιους μήνες τελικά αποφάσισε μόνος του ο μικρός να έρθει. Κάναμε τότε τον γάμο και για τον υπόλοιπο κόσμο τότε κάναμε την οικογένειά μας. Χα! Είμαστε 15 χρόνια μαζί...με τα προβλήματά μας ,με τις χαρές μας και τις στεναχώριες μας ,αλλά είμασε ομάδα ,Οικογένεια .
               Όπως καταλαβαίνεις  ΔΕΝ πιστεύω πως την οικογένεια την κάνει ο γάμος , το παιδί ή τα παιδιά. Αν έχεις κάποιον άνθρωπο ή ανθρώπους που σε κάνουν να νιώθεις «σπίτι»  ,που σέβεσαι και σε σέβεται ,που  αγαπάς και σε αγαπάει ..που εμπιστεύεσαι!!...τότε ΕΧΕΙΣ την δική σου οικογένεια. Ξέρω ζευγάρια ζωής που δεν έκαναν ποτέ παιδί ..όχι γιατί δεν μπόρεσαν απαραιτήτως αλλά επειδή δεν έτυχε και δεν το προσπάθησαν παραπάνω ...ένιωθαν γεμάτοι και πανευτυχείς ο ένας με τον άλλον... Είναι δυνατές οικογένειες  ,δυνατές ομάδες και  αδιάσπαστες!!!! Εκεί είναι αγάπη μου η ευτυχία!!!! Μην παρασύρεσε απο τα λεγόμενα των ανθρώπων γύρω σου...μάθε σε παρακαλώ ποιό είναι το δικό σου θέλω και αξιολόγησε την οικογένεια που έχεις στην ζωή σου. Μην ψάχνεις αλλού....είναι εδώ ,μπροστά σου ,μέσα σου ,κι αν είναι να κάνεις άλλη οικογένεια μετά.. άφησέ την να έρθει μόνη της...μέχρι τότε όμως να βρίσκεσαι εκεί ακριβώς που είσαι!!!  <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου