open mommy

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Πρώτες μέρες



        Είναι 12 ημέρες απο την ημέρα που ήρθες στον κόσμο! Καλως όρισες! Δεν νομίζω οτι θα μπορέσω ποτέ να ξεχάσω εκείνη την στιγμή που σε έβγαλαν απο μέσα μου, χαμήλωσαν το σεντόνι κάτω απο το στήθος μου και σε ακούμπησαν επάνω μου. Κοκκινομπλαβί το χρώμα σου και όμως άνοιξες τα ματάκια σου και με κοίταξες. Τί βλέμμα...με έκοψε στα 2. Αυτή η περίεργη αίσθηση ενός νέου αγνώστου ανθρώπου που ήρθε να τρυπώσει στην ζωή μου, την μέχρι τώρα ρουτίνα μου. Εσύ ήσουν μέσα μου και σε ένιωθα? Εσύ δημιουργήθηκες απο εκείνη την ωραία νύχτα με τον άνθρωπό μου? Από πού δημιουργήθηκες και πώς? Και τώρα είσαι εδώ, με κοιτάς και τα μάτια μου τρέχουν αλλά δεν ξέρω γιατί ακριβώς. Σε έβαλαν κατευθείαν στο στήθος μου και ήπιες το πρώτο κομμάτι μου. Ξαναγίναμε ένα όπως μέχρι πριν απο λίγα δευτερόλεπτα που ήσουν μέσα μου, γλυκό μου δημιούργημα δεν ξέρω γιατί και πως ξέρω μόνο οτι θα σ’αγαπώ για πάντα ότι κι αν γίνει.
Και οι μέρες πέρασαν και είσαι πια 12 ημερών. Μεγαλώνεις και μεγαλώνων και εγώ μαζί σου. Ποιός θα το πίστευε..εγώ με 2 παιδιά. Αχ και αυτές οι ενοχές....σας αγαπάω και τους 2 αλλά πρέπει να είμαι με τον μικρό. Τόσο μικρός ακόμα και τόσο αδύναμος. Ο μεγάλος τώρα μου φαίνεται τόοοσο μεγάλος. Τί πατούσες, τί παλάμες, πόσο ψηλός, θα τρελλαθώ! Απο πότε ο «μικρός» μου έγινε ο «μεγάλος» μου. Τόσα συναισθήματα κατακλύζουν το μυαλό και την καρδια μου, τόσες σκέψεις και φυσικά οι ορμόνες δεν βοηθάνε!
        Και η κούραση είναι αρκετή αλλά δεν την αφήνω να με καταβάλει. Προσπαθώ να κάνω όσα πιο πολλά πράγματα μπορώ να με χαλαρώνουν μαζί με τις δουλειές. Ευτυχώς και το μεγάλο μεγάλο αγόρι της οικογένειας με βοηθάει πάρα πολύ. Λίγο να βρούμε την ισσοροπία μας και όλα θα είναι καλά. Απο Δευτέρα λέω να στέιλω τον μεγάλο στο σχολείο και να μπορέσει και εκείνος να ξεδώσει λιγάκι ο γλυκός μου. Είναι χαρούμενος αλλά αυτό βγαίνει με φοβερή ενταση και φωνές. Απο την μία ο νέος αδερφός και απο την άλλη είναι κλεισμένος μέσα στο σπίτι σαν λιοντάρι στο κλουβί!  Η δασκάλα του είπε πως όλα είναι καλά στο σχολείο και μπορώ να τον στέιλω. Άντε να πάρω και εγώ το μωρό να πάω μία βόλτα με το καρότσι να πάρει και αυτό λίγο αέρα (και εγώ φυσικά).
        Δεν μπορώ να σας πω τί ακριβώς μου συμβάινει.Κάθε μέρα και καλύτερα κάθε μέρα και πιο ξεκάθαρα. Τα κοιτάω και χαζέυω, χρειάζομαι χρόνο για να συνειδητοποιήσω οτι έχω δύο ψυχούλες να κοιτάζω και να προσέχω . Την επόμενη φορά θα σας γράψω για την δεύτερη εμπειρία μου με τον θηλασμό και ελπίζω να βοηθήθούν όποιες μανούλες το διαβάσουν.
Μέχρι την επόμενη φορά...
<3 <3<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου