open mommy

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Χρειάζεται λίγη πίστη μόνο :-)



Δύσκολο βράδυ. Ο μικρός έχει συναχωθεί λιγάκι και πρέπει να τον έχω συνεχώς στον νου  μου αν αναπνεέι σωστα. Να καθαρίζω το μυτάκι με ορό και να ρουφάω τις μυξούλες με τον ειδικό αναρροφητήρα. Αχχ το μαναράκι μου..πάρόλο την ταλαιπωρία κάθεται όσο πιο ήρεμος γίνεται.  Κουρασμένη και λίγο άυπνη αλλά όλα καλά.
               Οι μέρες περνάνε και σιγά σιγά προσπαθούμε να μπούμε σε μία σειρά. Προχθές άρχισα να συνειδητοποιώ οτι αρχίζω να μην ελέγχω τις σκέψεις και τα νεύρα μου κάτι το οποίο είναι φυσιολογικό αλλά πρέπει να τα προσέξω γιατί έτσι ξεκίνησε η κατάθλιψη στην προηγούμενη εγκυμοσύνη. Προσπαθώ να κάνω πράγματα και να ξεκουράζομαι ετσι ώστε να μην αφήνω το μυαλό μου να μαυρίζει. Εχθές το τόλμησα και είμαι πολύ περήφανη για μένα. Πήρα το αυτοκίνητο μετά απο 5 μήνες έβαλα μέσα τα αγόρια μου και πήγα στο Π.Φάληρο για να παρκολουθήσει ο μεγάλος ο γιός μου το μάθημε στο ωδείο του. 15 ημερών το μικρό μου το νινάκι και εγώ αντίστοιχα λεχώνα..αλλά δεν θα το βάλω κάτω. Θετική σκέψη και ενεργητικότητα. Έτσι λειτουργεί σε εμένα μάλλον. Παρά το ότι ήμουν πολύ φοβισμένη το τόλμησα και τα κατάφερα. Και ένιωσα τόσο δυνατή. Μην το βάζετε λοιπόν κάτω. Δεν σκέφτομαι κανέναν άλλον...μοναχά τί θα έκανε εμένα χαρούμενη και δυνατή για να είμαι καλύτερη μανούλα. Απο εβδομάδα θα ξεκινήσω και περπάτημα και τρέξιμο το βράδυ.
               Σήμερα είναι η γιορτή του άντρα μου και παρόλο την κούρασή μου ζήτησα να έρθουν κάποιοι δικοί μας άνθρωποι για φαγητό. Πιστεύω θα με κάνει να νιόσω πιο κοντά στο φυσιολογικό αλλά και θα ευχαριστηθεί και το μεγάλο μεγάλο μου αγόρι 😉😉
        Τελικά ένας τρόπος να προστατέψεις τον εαυτό σου από τον εαυτό σου είναι η δράση...αλλά και η επιμονή σε αυτήν . Είναι πολύ εύκολο να τα παρατάς και ακόμα πιο εύκολο να κλαίγεσαι για τα προβλήματα που σου δημιουργούν 3οι παράγοντες ,αλλά η αλήθεια είναι ότι εμείς βάζουμε τρικλοποδιά στον εαυτό μας. Μην το βάζεις κάτω λοιπόν. Δεν είναι εύκολο να τα αναγνωρίζουμε στον εαυτό μας αυτό, αλλά αν επιμείνουμε πιστεύω πως θα βγούμε νικήτριες.   
 Ζήσε ,αγάπα ,γέλα!! <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου